اطلاعات عمومی, دینی و مذهبی

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

1- ستاره صبح یا پنتاگرام (Pentagram)

اگر نوشته های وسط نماد یعنی (Satanism) به معنای شیطان گرایی به همراه دایره را حذف کنیم، آن وقت یک ستاره پنج ضلعی بر جای میماند که همان نشانه ستاره صبح یا پنتاگرام (Pentagram) باقی است.

2- Safanian

این سمبل نیز همان پنتاگرام است. با فرق این که انواع آن گاه پنج ضلعی وارونه (snvernetd pentagram) یا به شکل دیو (Buphomet) در میان نمادهای شیطان پرستان به چشم میخورد.

3- برخی از شیطان گرایان محدوده جغرافیایی تحت سلطه و در واقع منطقه نفوذ شیطان را در نقشه زیر توصیف مینمایند. محدودهای در ایسلند و اروپا در میان پنتاگرام های قبلی تصویر سر یک بغض تعبیه شده است و با توجه به این که ایشان بز را نماد شیطان میدانند این آرم را انتخاب کرده اند.

4- 666

یک سمبل با عنوان (شماره تلفن شیطان) توسط گروه های هوی متال وارد ایران اسلامی شده اما در حقیقت این علامت انسان نشانه جانور در میان شیطان پرستان تلقی میشود. از سالها پیش تاکنون این عدد با اشکال مختلف بر روی دیوارهای شهرهای بزرگ کشور مشاهده شده است.

5- نماد چرخ شکسته یا چرخ خورشید wastikaorsun wheelc

چرخ خورشید یک نماد باستانی است که در برخی فرهنگهای دینی همچون کتیبه های بر جامانده از بودایی ها و مقبره های یونانی دیده شده است. لازم به ذکر است این علامت سالها بعد توسط هیتلر به کار رفت، لیکن برخی با هدف به مسخره کردن مسیحیت این سمبل را وارد شیطان پرستی کردند.

6- صليب وارونه (upsidedowncross)

این نماد حکایت از وارونه شدن مسیحیت دارد و عمدتاً مستهزا و مسخره کردن دین است. صلیب وارونه در گردن بدنهای بسیاری مشاهده شده و خواننده های راک انواع مختلف آن را به همراه دارند.

7- چشمی در حال نگاه (ALL Seeing eye)

چشم در برخی نمادهای روشن فکری نیز به کار میرود. اما شیطان پرستان اعتقاد دارند چشم در بالای هرم چشم شیطان است و بر همه جا نظارت و اشراف دارد. این علامت در پیش گویی جادوگری، نفرین گری و کنترل های مخصوص جادوگری مورد استفاده قرار میگیرد. گفتنی است این نماد بر روی دلار آمریکا نیز به کار رفته است.

8- این نماد به انگلیسی (Ahkh) انشاء میشود. سمبل شهوت رانی و باروری است. این نمادها به معنای روح شهوت زنان نیز تعبیر میشود. امروزه نماد «فمنیسم» در واقع یک نماد برداشت شده از سمبلهای شیطانی است.

نمادهای شیطان پرستی

۹- ضد عدالت (Anti gustice)

با توجه به این که تبر رو به بالا نماد عدالت در روم باستان به شمار می آمده است. شیطان پرستان تبر رو به پایین را نماد ضد عدالت در راه پیمودن مسیر تاریک انتخاب کرده اند. همچنین گفتنی است که فمنیستها از دو تبر رو به بالا: معنی مادر سالاری باستانی استفاده می نموده اند.

10 – سر بز Goat Headd

بز شاخدار بزمندس (mendes) همان (baal) بعل خدای با روی مصر باستان، با خدای جادو (scapego) بز طلیعه یا قربانی این یمی از راه های شیطان پرستان برای مسخر کردن مسیح است. زیرا گفته میشود که مسیح مانند برهای برای گناهان بشر کشته شده است. همان طور که در توضیح نمادهای اول اشاره شد این نماد تصویر کاملی است از بز قرار گرفته در نماد پنتاگرام است.

11- هرج و مرج (Anarcny)

این نماد به معنای از بین بردن تمام قوانین است و دلالت بر این امر دارد که از هرچه تخریب کننده است تو انجام بده. این نماد عمدتاً مورد استفاده گروه های هومتال است.

نمادهای شیطان پرستی

12- چشم شیطان (Aye of satan)

این نماد نیز به معنای چشم در شیطان و نظارت و اقتدار است و کمتر شناخته شده است.

13- نماد X و آبلیسک X

نماد فرقه ای انحرافی به نام کابالا است که توسط صهیونیستها در جهان راه اندازی شده است و جدیداً هم این فرقه در ایران به صورت زیرزمینی تشکیل شده و مشغول جذب اعضاء برای خود میباشد.

14- آبلیسک

یکی دیگر از نمادهای شیطان پرستان و ماسونها، آبلیسک است. البته لازم به ذکر است که تنها آبلیسکی که در جهان تخریب شده است در دمی جمران بوده که به جای آن دیواری برای مناسک حج درست کرده اند.

 

منبع: کتاب فتنه شیطان (شیطان پرستی)، سعید سوری لکی، ۱۳۹۲

3 دیدگاه در “نمادهای شیطان پرستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *